Imię: Eteritta
Wiek: 24 lata
Niejeden uważa gadulstwo za największą wadę Eteritty, choć istnieją nieliczni, którzy traktują je jako zaletę. Najczęściej jednak twierdzi się, że jest ono po prostu jej cechą charakterystyczną. Mówi zawsze i wszędzie, niezależnie od tego czy jest pytana i czy w ogóle wypada się odzywać. Śmiało wyjawia na głos swoje myśli, obawy oraz spostrzeżenia, lecz należy dodać, że nigdy nie robi tego w złej wierze. Nie zdarzyło się jeszcze, by komukolwiek złorzeczyła, by żywiła do kogoś urazę. Nie obraża innych ludzi, nie szepcze za ich plecami, nie knuje intryg. Jest postacią wyjątkowo pozytywną, ale niestety również niezwykle naiwną. Uparcie wierzy, że w każdym znajduje się dobro, tylko ludzie ukrywają je w głębi serca, pochłonięci przez żądzę władzy, gniew, szaleństwo, czy, w najgorszym przypadku, pragnienie zemsty. Nie atakuje nawet wtedy, gdy sama jest atakowana. Do końca usiłuje przemówić przeciwnikowi do rozsądku, unikając jego ciosów dzięki swoim silnie rozwiniętym mocom defensywnym. Jeśli rozmowa nic nie daje, ucieka się do rozwiązań siłowych, ale wciąż starając się nikogo nie skrzywdzić. Gdyby jednak czyjeś życie było zagrożone, nie zawaha się użyć broni w celu zranienia oponenta. Dziewczyna bowiem przekonana jest, że ma do wypełnienia bardzo ważną misję i owej misji poświęca siebie całą. Twierdzi, że jej zadaniem jest uratowanie od popadnięcia w obłęd jak największej liczby istot ludzkich. Uratowanie przed złem, przed śmiercią. Z tego właśnie powodu niemalże codziennie pakuje się w kłopoty, kręcąc się wśród drobnych bandytów, czasem nawet poszukując groźniejszych oprychów. Co więcej, naprawdę nie przeszkadza jej, czy osoba, jaką złapie jest postrzegana jako dobra czy zła. Chętnie rozmawia z każdym, kto jej się nawinie, zadaje lawiny pytań, nie zostawiając zbyt wiele czasu na odpowiedź. Nie dostrzega po prostu granicy dzielącej obydwie osobowości, traktując wszystkich na równi - jak swoich przyjaciół. Jeśli jednak sama przekona się, że jej nowy znajomy ma niecne intencje, tradycyjnie zaczyna próby wpłynięcia na jego decyzje, czepiając się go jak rzep psiego ogona i nie pozwalając na wyrządzenie krzywdy innej osobie.
CDN
- teleportacja
- niematerialność
- rozpylanie gazu usypiającego
- przewidywanie przyszłości danej osoby przez dotyk